Tuesday, May 6, 2008

Oslomarka, kamera og midnattsol

Lenge siden jeg har skrevet noe her nå. Har litt sammenheng med at PC'en min har krasja. Og at det har vært bra vær. Jeg har vært både i Østmarka og Nordmarka siden sist. Jeg er ikke så godt kjent i Oslomarka enda, men det er mange fine plasser der. Hvis man går litt utenfor alfarvei,kan man også der oppleve å være noenlunde alene. En klok dame sa til meg: -Oslo har alt. Jeg begynner å tro henne.

I dag har jeg kjøpt meg kamera. Casio. Dette kjøpet er ene og alene gjort med tanke på at Canadaturen nærmer seg med stormskritt. Derfor lå fokus på batterikapasitet og vanntetthet/ støtsikkerhet. Oppfyller alle de kravene. Om det blir bra bilder, er det en bonus! ;)

Om så er tilfelle tar jeg nok med meg kameraet til Storekorsnes. I slutten av juni reiser jeg tilbake. Øyvind ba meg på fest, og en real fest i Finnmark kan man bare ikke si nei til! Jeg gleder meg stort!

Neste prosjekt nå er å kjøpe meg ei fiskestang. Før 17.mai. Skal feire den dagen ute i Østmarka. Den beste måten å feire landet vårt på, spør du meg.

Eksamenslesing og soling i parken går hånd i hånd om dagen. Jeg har det veldig bra i Oslo!

No comments: